Բարև  ձես  ես  Էդգար  Ճաղարյան եմ։ Ես բոլոգավար եմ դարձել մայիսին,   ունեմ  61  հրապարակում։ Կարողանում եմ նյութ հրապարակել բլոգում, նյութը կիսել, բառի վրա հղում ավելացնել , հղում վերցնել բլոգից, ուղարկել և հղում հրապարակել։ Աշխատում եմ Paint , Word  ծրագրերով։ Նկար եմ տեղադրում բլոգում։ Ունեմ բաժիններ՝

Մենք  սովորել են  իննը  մոլորակների  մասին ,  Արևի, Լուսնի։ ես կարողանում եմ քարտեզով տեսնել մեր ճամփորդության վայրը, գիտեմ անվտագության կանոնները։ Մեր Ագարակում ձիվարել եմ և կերակրել կենդանիներին։

Մենք  սովորել են  բազմապատկել  գումարել հանել ։ Սովորել ենք  մի  քանի  լուծումով  խնդիրը  լուծել։ Նաև  մենք  սովորել ենք  հռոմեական և արաբական թվերը,  այբուբենի  տառերի  թվային արժեքը։ Մենք   սովորել ենք  հորինել  փոքրիկ  պատումներ, հանելուկներ գրել, նամակ։ Ես  կարող եմ  շատ  լավ  լողալ ,  հեծանիվ  վարել  կարող եմ  արագ  վազել։  Մենք  Նոր տարվա    համար  պատրաստում ենք  խախալիքներ և  զարդարանքներ։Մենք շատ ենք ճամփորդել։ Ես մասնակցել եմ բոլոր ճամփորդություններին։Սովորել ենք  նոր  երգեր  օրինակ  «Տո տղա տղա»  «Սոնա  յարը»  և այլն։Մենք  սովորում ենք  նորտարվա  երգեր։  Նաև  բանաստեղտություն էր։Մենք  կարդում ենք  նամակներ  Ձմեռ պապիկին։  Նաև  մենք  գրում ենք  և  կարդում։

Ունեմ բաժիններ՝

Մայրենի

Մաթեմատիկա՝

Ես   և   շրջական  աշղարհը

ՈՒսումնական ճամփորդություն  ՝

Մարմնակրթություն՝

 Ռուսերեն

Անգլերեն՝

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով