Word-ի մասին

 ԵՍ WORD-ՈՎ աշխատել, կարողանում եմ օգտվել գործիքաշարից՝  կարողանեւմ եմ  տառերը գունավորել   նկար դնել  տարբեր երկրաչապական պատկերներ դնել,  տառերը տարբեր չափի դարցնել։ 

Բլոգավարություն

Ես  բլոդով  կարողեմ  իմ նկարած paint ծրագրով նկարները  դնել  բլոգում, տառերը գունավորել  ,տառերը դարձնելԵս բլոգում ունեմ  125 Հրատարակում։Նաև ես   կարող եմ   հղում դնել  բլոգում, հրապարակում անել, իմ ուսուցիչների բլոգից հղում վերցնել։

Scratch

Scratch  ծրագրով ես կարողեմ ստեղծել տարբել մուլտֆիլմեր, խաղեր,կարողեմ  իմ հերոսին նկարելկարողեմ  անգլերեն գրածը դարձնել հայերեն։

Paint

Paint ծրագով  ես   կարողեմ  աշխատել, օգտվել գործիքաշարից։

​Powerpoint

Powerpoint-ից  ես կարողանում եմ   նյութ  հավաքել  մեկ   ֆայլում կարողանում եմ լիքը էջ  դնել։

Համացանցճ

Ես  համանցանցից կարողանում եմ  տարբեր  տեղեկություներ   գտնել   իմ  Youtube-յան  ալիքից  հղում վերցնել և  դնել  բլոգում։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով